سوالات متداول

پاسخ به پرسش های متداول

در این بخش سعی ما بر آن بوده تا پاسخگوی تعدادی از سوالات متداول شما دوستان درباره نحوه ثبت سفارش، نحوه پرداخت مبلغ سفارشات، چگونگی ارسال محصولات و دیگر سوالات متداول شما باشیم. در صورتی که سوالات بیشتری درباره مباحث ذکر شده داشتید از طریق فرم سوال و جواب زیر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. تلاش ما پاسخ گویی به شما عزیزان می‌باشد. با کلیلک کردن بر روی هر کدام از سولات به سادگی پاسخ سوال در زیر آن سوال نمایان میگردد.

خیر، متاسفانه پس از تایید نهایی سفارش امکان تغییر آن وجود ندارد. توصیه میکنم در صورت تمایل به لغو و یا تغییر سفارش خود دارید، لطفا در ساعات اداری با واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرید، کارشناسان ما نهایت سعی خود را برای راهنمایی شما خواهند کرد.

ما در فروشگاه ایسیوکار با ارسال پیامک، مرحله به مرحله شما را در جریان وضعیت سفارشتان قرار خواهیم داد. همچنین می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و از قسمت “سفارشات من” از وضعیت سفارشات مطلع گردید. در صفحه پیگیری سفارشات نیز می‌توانید با وارد کردن ایمیل یا شناسه سفارش از وضعیت آن مطلع شوید. توجه نمایید که تمام پیامک هایی که از فروشگاه ایسیوکار دریافت خواهید کرد با شماره های شرکت خواهد بود و هرگونه دریافت پیامک (SMS) از شماره ای دیگر و با عنوان ایسیوکار تخلف محسوب شده و خواهشمند است در صورت دریافت همچنین پیامی آن را از طریق بخش پیشنهاد، انتقاد، ثبت شکایت یا تماس با ما با کارشناسان ما مطرح فرمایید.

شما همیشه با خیالی آسوده میتوانید خرید اینترنتی خود را پیگیری نمایید!

خیر، بعد از ثبت سفارش تمام مراحل از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید و در صورت نیاز کارشناسان خدمات پس از فروش ما با شما تماس خواهند گرفت.
شما با اطمینان خاطر خرید اینترنتی خود را انجام دهید!

کارت‌های عضو شبکه شتاب. شما می توانید با استفاده از تمام کارت های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند، مبلغ خرید خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین، شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می‌دهد. در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.

ما سعی کرده ایم پرداخت اینترنتی را به گونه‏‌ای طراحی کنیم که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از فروشگاه ایسیوکار بلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی، برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید.

  • با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar) ، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
  • قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید. در صورت عدم مشاهده این قفل، از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
  • برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

خیر. به هیچ عنوان. فروشگاه ایسیوکار یک فروشگاه آنلاین بوده و یکی از اهداف نیز ایجاد سهولت در پروسه خرید شما می‌باشد. هدف ما جلوگیری از اتلاف وقت و سفر های درون شهری می‌باشد تا شما از وقت خود به بهترین نحو استفاده نمایید. لذا ما سفارش شما را به مکانی که شما آدرس داده اید تحویل می دهیم و امکان تحویل حضوری در محل مجموعه را نداریم.

کلیه سفارشات شما مشتریان عزیز، پس از طی مراحل پردازش و بسته به تاریخ سفارش، حداکثر ظرف مدت زمان ۲۴ ساعت پس از سفارش به صورت روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشات گردیده و برای شما عزیزان ارسال میگردد.

خیر، بعد از ثبت سفارش تمام مراحل از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید و در صورت نیاز کارشناسان خدمات پس از فروش ما با شما تماس خواهند گرفت.
شما با اطمینان خاطر خرید اینترنتی خود را انجام دهید!

شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی ایسییو کار پس از اینکه آموزش یا کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید. جهت ثبت سفارش می بایست در سایت ثبت نام کرده باشید یا اینکه در حین خرید مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید. خواهشمندیم اطلاعات تماس و ایمیل خود را صحیح وارد نمایید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن به سادگی آگاه شوید.

لطفا در هنگام ثبت سفارش و خرید محصولات آموزشی به موارد زیر توجه نمایید:

  • نوع پکیج آموزشی را به دقت انتخاب فرمایید.
  • دقت نمایید که نوع آموزش چگونه است. فایل تصویری یا فایل متنی
  • از تعداد و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید.
  • پس از ثبت سفارش پیامکی حاوی کد سفارش را دریافت می نمایید و همچنین فاکتور خریدتان نیز به ایمیلتان ارسال می گردد. از طریق پروفایل خود، قسمت “سفارشات من” نیز میتوانید در جریان خرید آنلاین خود قرار بگیرید.

خیر، شما برای ثبت سفارش در فروشگاه ایسییو کار حتما باید دارای حساب کاربری باشید. برای این کار بر روی قسمت ثبت نام در سایت کلیک کرده و حساب کاربری خودتان را بسازید.
شما با عضویت در مجموعه ایسییو کار، خرید آنلاین لذت بخشی را تجربه کرده و از مزایای زیر بهره مند خواهید شد.

  • سریع و ساده خرید میکنید.
  • به راحتی مراحل خرید خود را پیگیری میکنید.
  • سوابق خرید خود را مشاهده مینمایید.
  • کالا یا محصول آموزشی که دوست دارید را به لیست علاقه مندی ها اضافه میکنید.
  • نظر، نقد و و بررسی خود را با دیگران به اشتراک میگذارید.
  • از فروش های ویژه ما، تخفیفات و قیمت روز کالاها با خبر شده و همیشه از دیگران یک قدم جلوتر هستید!

شما می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته و حتی در روزهای تعطیل سفارشات خود را ثبت کنید.

خیر، جهت انجام یک خرید سریع و آسان و تحویل به موقع سفارشات به مشتریان عزیز، امکان خرید آنلاین برای شما فراهم شده است که می تواند تجربه خریدی دلچسب و منحصر بفرد را برای شما به ارمغان آورد.
آنلاین خرید کنید و در جریان تمام مراحل سفارش خود از ثبت تا ارسال، قرار بگیرید!

شما دوستان و مشتریان عزیز میتوانید از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند مبلغ خرید خود را پرداخت نمایید . همچنین جهت رفاه حال شما، امکان واریز کارت به کارت به شماره کارت های اعلام شده در وب سایت نیز فراهم آمده است.
شما با هر روشی که دوست دارید می توانید خرید کنید، اما ما خرید آنلاین را توصیه می کنیم!

متاسفانه در حال حاضر امکان پرداخت در محل وجود ندارد. توجه داشته باشید که در صورتی که تعداد و مبلغ سفارش شما از میزان خاصی بالاتر باشد توسط امور مشتریان به شما اطلاع داده می شود و آن ها شما را در پروسه خرید راهنمایی خواهند نمود.

زمان رسیدن سفارش با توجه به عواملی نظیر محل و نحوه تحویل سفارش متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به بخش شیوه های ارسال مراجعه نمایید.

در صورت مشاهده هر گونه مغایرت، لطفا مراتب را به خدمات پس از فروش اطلاع دهید. شما برای این کار می توانید از راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما ذکر شده است استفاده نمایید.
برای آشنایی بیشتر با شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه های بازگرداندن کالا مراجعه نمایید.

بله، شما می توانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پست شده را در آدرس زیر وارد کرده و سفارش خود را رهگیری نمایید.

سایت پیگیری محموله های پستی