تحلیل کامل رگلاتور ایسیو زیمنس تکسوز

در این بخش به تحلیل آی سی رگلاتور زیمنس میپردازیم .

رگلاتور ای سی یو زیمنس یکسری ورودی ها دریافت میکند و سپس چند خروجی  ولتاژ 5 ولت برای تغذیه ی مپ سنسور و پتانسیومتر دریچه گاز و تغذیه آی سی های روی برد ارسال میکند .

جریان خروجی این رگلاتور حدود یک آمپر است و در صورت سوختن آی سی اتصال کوتاه داخلی شده و شروع به جریان کشی میکند و یا گاهی قطع میکند و نمیتواند خروجی های  مورد نیاز را تامین کند که در آنصورت باید تعویض شود . شماره آی سی TLE4471 است و شماره آی سی مشابه A2C56211  است . البته این رگلاتور در کامپیوتر های دیگر هم استفاده شده است .

Comments (19)

    • مهندس کاظمی عزیز
      مدت زمان زیادی گذشته و بنده و امثال من شدیدا تشنه و منتظر چنین راهنمایی های عظیمی در حرفه ی رو به سقوط خودمون توسط یک عده بازاری بی وجدان هستیم. و تفاوت یک کاسب حرفه ای رو داشتن دسترسی به مطالبی همچون این فیلم با فردی که از عکس‌های مجانی کانال x, y ادعای تعمیرکار ایسیو بودن رو داره، مشخص میکنه.
      برای اینکه چنین مطالب ارزشمندی تولید کنید بنده قبلا هم اعلام کردم در قالب ساخت راهنمای تصویری و جبران گوشه ای از لطف بزرگ حضرتعالی، برای انجام وطیفه اعلام آمادگی میکنم

    • سلام
      توی مدارات ایسیو اکثرا بعد از روشن شدن رله اول
      یک برق به ایسیو میرسه که میکرو بفهمه رله اول
      روشن شده و ولتاژ باتری هم از اونجا میخونه
      که در ایسیوی زیمنس تکسوز پایه ی 66 ایسیو
      برق رو به میکرو میرسونه و اگه کار نکنه همین مشکل
      پیش میاد .
      امیدوارم کمک کرده باشه

  • سلام مهندس. مهندس بنده یک ایسیو زیمنس روا سال دارم که مشکل ماشین یکسره شدن منفی کوئل دو و سه بود که مشکل از دسته سیم بود و حلش کردم ، اما الان پالس سر سوکت نمی یاد و ماشین دو کار می‌کنه ، اما زمانی که پالس رو با لامپ تست مستقیم پشت ایسیو تست میکنم کوئل یک و چهار پالس مرتب داره اما کوئل دو و سه یک پالس خیلی ضعیف داره که لامپ رو خیلی کم روشن میکنه و اونقدری کمه که به زور باید متوجه شد که یک پالس ریزی هست و لامپ تست یکسره روشن نیست. ممنون میشم راهنماییم کنید

  • سلام مهندس عزیز وقتتون بخیر
    ۲۰۶ تیپ ۲ دارم ،وقتی کولر روشن باشه بعد از حدود ۱ الی ۲ ساعت شاید کمی بیشتر یا کمتر در حال حرکت چراغ چک روشن میشه بلافاصه ماشین خاموش میشه،بعد از خاموش شدن هرچی استارت می‌زنم روشن نمیشه ‌حدودا نیم ساعت بعد روشن میشه ،چن جا بردم نمیدون چشه ،از bsm پمپ بنزین یه سره کردن که ببین پمپ که پمپ کار میکنه، بنظرتون باید چیکارکنم من از اهواز مزاحمتون میشم

    • خب اون موقع خودرو چک بشه معلوم میشه که رله اول نداری یا دوم
      یا ایمو یا ارتباط با ایسیو
      بالاخره یه چیزی قطع میشه که با دیاگ و چراغ تست قابل عیب یابی هست

پاسخ دادن به Fida Ahmed لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *