نقشه کامل تعمیرات BM34 دلفی

در این قسمت نقشه های کامل Bm34 مدل دلفی رو براتون تهیه کردیم و برای دانلود قرار دادیم .

بخش های نور بالا و پایین – مه شکن های جلو -بوق – آب پاش و برف پاک کن – فن داخل اتاق(تهویه مطبوع) – رله اول و رله دوم (پمپ بنزین ) داخل فایل قرار دارند .

این جعبه فیوز روی خودرو های 206 و 207 نصب شده .( BSM delphi )

کاربر گرامی برای تهیه کردن  نقشه ی BM34  وقت و هزینه بسیار زیادی صرف شده ، شما فقط با ذکر منبع و عنوان سایت ecucar.ir مجاز به کپی برداری از این فایل هستید .

 

رمز برای بازگشایی فایل :    www.ecucar.ir

جعبه فیوز 206 و 207

برای مشاهده تصویر کامل روی عکس کلیک کنید

Comments (31)

  • سلام مهندس واقعازحمت میکشید خسته نباشیدممنونم از کانال خوب ومفیدتان واقعاممنونم

    • با سلام و عرض ادب خدمت مهندس دوست داشتنی خدا قوت عالی امیدوارم همیشه سلامت باشی

  • سلام مهندس عالی ممنونم زحمت میکشید خسته نباشیدممنونم از کانال خوب ومفیدتان واقعاممنونم

    • برق کمپرسور کولر از سمت bsi میاد و وارد bm34 و به بوبین کلاچ کمپرسور میرسه . اگر به پایه ای که مربوط به برق کمپرسور هست از روی bm34 یا bsi طبق نقشه به طور لحظه ای برق مستقیم بدید کلاچ عمل میکنه .
      تست عملگر به وسیله دیاگ از داخل bsi هم همینکار رو میکنه .

    • سلام ممنون از زحمتهاییکه متحمل شدید تا بار دانش استفاده کنندگان که عمدتا تعمیرکار هستند بالا برود

      در ضمن امکان پرسیدن در مورد علت خرابی قسمتی از ماشین هست یا خیر؟؟؟

  • سلام جناب مهندس، وقت بخیر
    مشکلی داشتم ممنون میشم راهنمایی فرمایید.
    خودرو ۲۰۶ تیپ۵ مدل ۹۱
    بعضی اوقات با استارت اول و دوم روشن نمیشه ، سویچ رو باز نگه میدارم بعد از قطع صدای پمپ بنزین استارت میزنم، این اتفاق وقت خاصی نداره مثلا اول صبح به راحتی روشن میشه ولی بعد از خاموش کردن ماشین با آنکه موتور گرم است ممکنه بعد از چند بار روشن بشه . پمپ بنزین رو عوض کردم، کل سنسورها تست شدند، ممنون

    • سلام دوست گرامی سوال خیلی کلی هست ولی موارد کلی مرتبط با این موضوع رو خدمتتون عرض میکنم :
      از همکاران ما بخواهید که در زمان بد روشن شدن موتور پارامترهای خودرو
      را با دیاگ چک کنند و در صورت نیاز برنامه ایسیو هم دانلود شود
      وضعیت سنسور دور موتور چک شود
      وضعیت سنسور دمای اب و مپ سنسور چک شود
      کمپرس گرفته بشه و حتی با اینکه پمپ تعویض شده باز فشار پمپ گرفته شود
      در ضمن خودرو نباید اب یا روغن کم کنه
      وضعیت نشتی سوزن انژکتورها هم چک شود
      فشار منیفولد مهمه و نوع روغن موتور برای تیپ 5

  • سپاس مهندس.خیلی عالی.تشکر از زحمات شما. کاش زودتر پیداتون کرده بودم.چرا نمیتونم عضو بشم؟

    • در بخش عضویت مشکلی نداریم
      لطفا بخش های مربوط به عضویت رو با دقت بخونید که
      حروف و اعداد رو به شکل صحیح وارد کنید .
      اگر باز هم نتونستید عضو بشید با ما تماس بگیرید
      ممنون

  • با سلام مهندس میخاستم عضو سایت بشم جهت آموزش الکترونیک آیا امکان دارد در ضمن ازآموزش الکترونیک جهت تکمیل آموزش میخاهم استفاده کنم با کمال تشکر

  • سلام مهندس کاظم زاده عزیز

    بنده در سال 91 دنبال این نقشه بودم ولی هیچ جا پیدا نکردم و دیگه دنبالش نرفتم

    خدا به شما و خانواده سلامتی بده و بهترین ها به لطف خدای بزرگ نصیبتون بشه ان شاءالله

  • سلام باید از زحمات شما تشکر و قدر دانی کرد امیدوارم در کارتون موفق باشین و مجددا سپاسگزارم

  • با عرض سلام خدمت استاد
    Bsm b3 دارم پایه های تهویه مطبوع بیش از حد گرم شده بوده و قاب رو اب کرده و از روی برد جدا شده بود همشونو چک کردم اتصال پایه هارو هم وصل کردم تمام رله هارو هم چک کردم فقط تو برد فرمان مشکل دارم برای چک کردن
    بنظر شما مشکل از کجاست ؟
    مه شکن سمت راننده قطعه تهویه قطعه چراغ AC هم خاموشه
    تا قبل از چک کردنش بوق هم قطع بود
    ؟؟؟؟؟

    • سلام چراغ ac تا برق تهویه وصل نباشه روشن نمیشه
      مه شکن رو از روی نقشه چک کنید احتمال بالایی فیوز و پایه ی فیوز روی برد مشکل داره چون هر دو مه شکن یک رله دارند
      وصل شدن بوق هم نشانه ای از مشکل در سوکت های خودرو هست
      در آخر بی ام 34 رو ببندید روی خودرو و تست کنید ببینید زمانی که خودرو رو روشن میکنید رله تهویه عمل میکنه و صدای تق وصل شدن میده
      یا نه اگر وصل شد دنبال برد فرمان نباشید
      اگر وصل نشد اونوقت برق تحریک رله رو ببینید و منفی تحریک که از سمت uln میاد رو بررسی کنید و اگر ایراد داره آیسی رو عوض کنید
      اگر کار به برد فرمان بکشه چون میکروی بی ام 34 توی بازار موجود نیست کار تمامه و جلوتر نروید . و برای تعمیر ترفند بزنید و از برق رله دوم تحریک بگیرید برای یک رله
      و مسیر رو جدا کنید .
      یا علی

      • مچکر از جوابتون
        رله تهویه داعما چسبید وقتی ماشین روشن هست تمام مسیر هارو چک کردم
        ولی پشت برد بین پایه ها و رله تهویه یک قسمت ذوزنقه شکل رنگش تقییر کرده و تیره شده.

        • وقتی ماشین روشنه اگر رله تهویه چسبیده باشه یعنی برد سالمه
          حالا باید از اون دوتا سیم روی سوکت سبز خروجی برق تهویه رو داشته باشید
          و بعد برق میره زیر داشبورد بالای پای راننده سمت راست یک سوکت
          تخت تقریبا چهار سیم هست که دوتا سیم ضخیم داره بدنه و برق تهویه بعد از بی ام 34
          میاد اونجا .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *